توزیع ۱۰۰ کیسه آرد در تداوم رزمایش کمک مومنانه 

توزیع ۱۰۰ کیسه آرد در تداوم رزمایش کمک مومنانه 

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
حمزه سهرابی گفت:  در تداوم رزمایش کمک مومنانه هم زمان با ماه مبارک رمضان ۱۰۰ کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

«حمزه سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در تداوم رزمایش کمک مومنانه هم زمان با ماه مبارک رمضان ۱۰۰ کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب افزود: به همت بچه های مسجدی عضو کانون و با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم این تعداد کیسه آرد خریداری شده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


وی بیان کرد: سفره افطاری ساده یکی دیگر از ویژه برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است که هر شب با توزیع افطاری ساده در بین روزه داران در هنگام افطار اجرا می شود.



سهرابی ابراز کرد: امیدواریم در این ماه مبارک با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم متدین بتوانیم سبدهای معیشتی تهیه کرده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.

 


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های کانون در ماه مبارک رمضان طرح جمع خوانی قرآن کریم است که هر عصر در مسجد با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


وی اضافه کرد: همچنین روزانه احکام روزه و نماز توسط امام جماعت مسجد برای نمازگزاران بیان شده و به سوالات شرعی آنها نیز پاسخ داده می شود.


سهرابی اظهار کرد: علاوه بر این نیز کلیپ و عکس نوشت هایی با محتوای ماه مبارک رمضان، فضیلت این ماه پر برکت، احکام، احادیث و دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان تولید شده که در بستری فضای مجازی منتشر می شوند.



مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در ماه مبارک رمضان، برپایی مراسم احیای شب های قدر است که ان شاءالله با توجه به شرایط فعلی در فضای باز همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

پایان پیام/ 586